معیارهای اصلی راه اندازی سایت های تجاری - کد k

نوشته شده توسط:لابیس لقبیس | ۰ دیدگاه

اصول راه اندازی وب سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات تجاری در کل دارای سه عنصر میباشند :

خصوصیات محصول: هر خریدار بایستی بتواند یک محصول خاص را از میان مجموعه ای از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.

مشخصات محصول: بیشتر محصولات صنعتی همراه با اطلاعاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه توضیحات ترکیبی از متن، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ است. خصوصیات کارایی یا تصویر توصیف کننده ساختار محصول، اغلب عامل فروش یک کالا میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارت های جالبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا مایل هستید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از وب سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. در هر صورت چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با خود کالا میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...